PÅSKE SA DU ?!

God kveld kjære lesere!

Nå er det kun noen timer igjen så er jeg ferdig på jobb, og da skal jeg ikke på jobb før søndagen. Påskeferie sa du? YES! Det skal bli godt å få litt fri i noen dager nå, rett og slett pga jeg har jobbet så mye den siste tiden. Nå føler jeg at jeg kan senke skuldrene og bare fokusere litt på venner, familie og ikke minst..trening! Jeg skal prøve å få til noen skikkelige gode treningsøkter, uten noe tidspress eller annet som forstyrrer treningen min. Utenom det har jeg ikke de store påske planene, og er egentlig ganske fornøyd med at jeg ikke har lagt de store planene for påsken, da er det så mye lettere å bare kose seg og slappe helt av. Ikke være forstyrret av en timeplan som sier ditt og datt.

Og som jeg nevnte tidligere så reiste jo kjæresten ut på jobb forrige uke, så jeg er stuck home alone.. Boring!
Er så typisk at han reiser bort når jeg faktisk har 3 dager fri på rad, og vi kunne tatt oss en weekend en eller annen plass.
Men det er bare å gjøre det beste ut av påsken, så med det ønsker jeg alle mine flotte lesere GOD PÅSKE! <3

Hva er dine planer i påsken?

Følg meg på instagram “idadir”

3 kommentarer
    1. Da gjør du som oss andre og befinner deg på Kaliber vettu, blir der og på værnes hele påska jeg B|

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg