JEG ER FORBEREDT !

God ettermiddag kjære lesere!

Wow, så mye som egentlig må planlegges når butikkene er stengt frem til lørdag. Vanligvis har jeg ikke hatt det store behovet om å hamstre inn mat, da jeg bestandig har hatt noe pizza eller annen mat liggende i fryseren. MEN nå som jeg er opptat av sunn mat, og er på en slags “diett” uten at det direkte er diett, så er det viktig for meg å planlegge innkjøpene mine. Det er ikke til å legge skjul på at jeg spiser utrolig mye mat iløpet av en dag, og er avhengig av vikte råvarer som kjøtt, cottage cheese, mager kesam, ekstra lett melk, syltetøy uten sukker, knekkebrød, grønnsaker etc..

Så idag etter trening ble jeg hele 1000 kroner fattigere!! Ja du hørte riktig, 1000 kroner fattigere. Puh, det er dyrt å leve sunt altså, MEN jeg skal ikke klage. jeg har fått en kropp jeg bare kunne “drømme” om for 1 år siden. Nå har jeg heldigvis mat for en liten stund, og slipper derfor stresset med å komme seg til butikken på lørdag til tomme hyller i butikkene. Jeg har mat til tirsdag! 

Påsken består for mange av godteri, og jeg bestemte meg derfor for å lage et lite påskeegg til meg selg i år. Tok turen innom helsekosten for å kjøpe inn ulike produkter uten sukker. NAM, like godt , om ikke enda bedre enn godteri. Tro det eller ei.

 Har du handlet inn for påsken? 


800 kroner fattigere


200 kroner fattigere
– Mmmm – påskegodt

Følg meg på instagram “idadir” 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg