I`M BACK !!

God kveld kjære lesere!

Det er ikke til å legge skjul på at jeg ikke har hatt verdens beste motivasjon for trening de siste 2 ukene, og det har derfor ikke blitt skrevet så kjempe mye om trening. Jeg vet noen av dere savner de daglige oppdateringene fra treningsøktene mine, og jeg skal love at jeg skal bli flinkere til å oppdatere dere. MEN over til noe positivt: I`m back !! Idag var virkelig den økta jeg trengte, og jeg klarte til og med å sette ny rekord i knebøy. YES !! Nå er min personlige rekord 75 kg, og jeg er super fornøyd. Dette var virkelig kveldens høydepunkt, og jeg føler at jeg enda kan klatre meg opp til 80kg om ikke så altfor lenge. Er ikke dette motivasjon i seg selv så vet ikke jeg altså. DIGG følelse, så nå er jeg tilbake der jeg var. 

Nå skal jeg lage en sen kveldsmat bestående av pepperbiff, grønnsaker og ris.
Før det blir tidlig kveld, da ringeklokken skal stå på 05.00 i morgen tidlig. *Gjesp”. 

Ha en fin kveld alle sammen! 


Følg meg instagram “idadir” 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg