VARM VELKOMST

God kveld kjære lesere

Da jeg satt på jobb i dag, fikk jeg plutselig vite at lillesøster skulle komme hjem fra Oslo 15.00. Snakk om glad nyhet! I dag var det klart for hjemreise for min lillesøster, og da hun landet på Værnes flyplass stod jeg klar for å møte henne med en STOR pose sjokolade. Jeg kan virkelig glede meg på Linn sine vegner når hun nå kan spise normalt, og “fråtse” litt godis. Ikke nok med at hun fikk en stor pose sjokolade av meg, hun gikk også rett på 7 eleven og kjøpte 1 crossiant med sjokolade, og 3 nystekte boller med sjokolade. MEN, så absolutt velfortjent -. herrefred. Hun har vært på diett i så lang tid, og nå som hun endelig kan unne seg noe godt, så må man bare ta det man “får” – rett og slett.

For dere som lurer på hvordan det gikk med Linn i Oslo Grand Prix, så kom hun på en 4.plass i sin klasse -168cm. Jeg er super stolt over henne, og det har jeg all grunn til å være! I mine øyne var hun NR 1, da hun så absolutt N.Y.D.E.L.I.G ut på den scenen! Nå kan jeg tenke meg at Linn skal la kroppen få hvile, og bare kose seg med tiden som kommer.

 Fikk du med deg Oslo Grand Prix i går?

Følg oss gjerne på instagram “linntiller” og “idadir”

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg