TANKEFULLE DAGER

God ettermiddag kjære lesere!

Beklager ingen oppdatering fra meg i går, men jeg har hatt noen tankefulle dager etter jeg kom hjem fra Sandefjord. Og det hjalp ikke akkurat på at kjæresten fikk beskjed i går om at han måtte dra ut på jobb idag, og derfor ville jeg bruke hvert sekund jeg kunne sammen med han før han dro ut igjen. Jeg har lenge hatt på følelsen av at han måtte reise ut nå, men hvorfor akkurat NÅ? På søndag har jeg bursdag og fyller 24 år, også har vi jo påsken som han går glipp av. Snakk om nedtur?! 

Ihvertfall, det er mange tanker som svirrer å går i hodet mitt for tiden, alt fra jobb, trening, sommerferie, mat, bolig etc. Hodet er egentlig et ganske så stort kaos, og jeg prøver sakte men sikkert å samle tankene litt slik at jeg vet hva jeg skal prioritere fremover. Jeg lover å komme sterkere tilbake med bloggingen, fordi jeg er jo så glad i skrive til dere kjære lesere! 

Ønsker alle ei kjempe fin helg! 


Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg