OVERLYKKELIG OVER RESTSKATT

God ettermiddag kjære lesere!

Jeg har endelig hatt mulighet for å sjekke skatteoppgjøret mitt, og jeg må si jeg er overrasket. Jeg VET jeg betalte for lite skatt i fjor, og forventet meg en restskatt på nesten 30 000. Da jeg fikk sjekket på nettet i dag ser jeg at jeg får restskatt på 13 105 kroner. WOW, nå ble jeg 100 kg lettere, og det føles utrolig godt. Herregud, høres rart ut, jeg blir overlykkelig over å ha restskatt – men dere skjønner tegninga. (håper jeg). Dette var virkelig gode nyheter for min del, og nå kan jeg virkelig senke skuldrene og kvitte meg med disse pengene jeg skylder. Jeg har aldri likt å skylde noen penger, og betaler gjerne alt med engang! Nå ser jeg virkelig frem til feriepenger som kommer inn til sommeren, YES!

Har du fått igjen på skatten eller må du også betale restskatt?

 

Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

13 kommentarer

Siste innlegg