OM 1 UKE ER DET AVREISE (!)

God kveld kjære lesere!

Om akkurat 1 uke sitter jeg i Sandefjord, og er klar for ei mega spennende helg. Tenk, det har gått snart ett halv år siden jeg og lillesøster snakket om at hun skulle stille i bikinifitness konkurransen i Sandefjord april 2014. Det var så langt frem i tid, tenkte jeg da.. Men nå er det allerede bare 1 uke igjen. Wow, så spennende. Jeg, ei venninnde, Linn og familien min blir med nedover for å støtte Linn og de andre jentene som skal stille. Vi har bestilt billetter, slik at vi er sikret å sitte ganske lengt frem og heie for full hals.

Når jeg tenker etter, så føler jeg meg stresset.. Rett og slett fordi jeg vet det er under 6 måneder til JEG selv skal stå på den scenen der, og det skremmer vettet av meg. Jeg føler meg overhode ikke klar for å stille, og har mye å jobbe med ennå. Jeg skulle ønske at tiden sto still, slik at jeg fikk enda mer tid på å bygge muskler og gjøre meg klar til oktober. Men nei, jeg kan ikke rå over tiden, så den må bare komme når den tid kommer. Men er det noe jeg VET, så er det at tiden flyr avgårde. Husker enda samtalene jeg og  lillesøster hadde i oktober om konkurransen, og nå er den faen meg allerede om 1 uke !!!

Skal du se på konkurransen i Sandefjord ?

 

Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

6 kommentarer
    1. Lykke lykke til Kjære Linn! 😀
      Blir kjempe spennende å se alle sammen.
      Jeg MÅ jobbe men fikk heldigvis tidligvakt så får ihvertfall sett de utover på dagen 😉
      Blir å se dem LIVE i Oslo heller, gleder meg kjempe masse.
      Ja tida går UTROLIG fort det er sikkert å vist, nå kommer sommeren å vips er det vår sin tur! 😀
      God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg