MY HAPPY WEEKEND

God ettermiddag kjære lesere!

Endelig hadde jeg et “pusterom” til å sette meg ned i 10 minutter før jeg må springe avgårde til jobb. Som jeg nevnte kort i går så er det mye som skjer fremover, og jeg føler derfor jeg ikke har tid til å blogge like mye, så nå får jeg bare prøve å slenge inn ett blogg innlegg i ny og ne når jeg har tid, rett og slett. Nå er jeg ihvertfall på vei til jobb, og stod derfor opp tidligere i dag for å få inn ei treninsøkt før jobb, samt å lage “karbonadedeigwok” som jeg så fint kaller det. Jeg skal jobbe fra 14.30 – 22.00 i kveld, for så å ligge over på flyplassen til i morgen da jeg starter 09.00. Så det sier seg at kroppen må ha mye mat, og derfor er det viktig med god planlegging før slike lange dager. Begynner å bli ganske så vant til å lage middag dagen før, og pakke de i matbokser. Så jeg er nokså “forbredt” på diett som starter opp i mai/juni. 

Ønsker alle en fin fredag og GOD helg! 

Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg