HVORDAN SKAL JEG MOTSÅ?

God ettermiddag kjære lesere! 

Det er ingen hemmelighet at det finnes mange fristelser der ute, og jeg har egentlig vært “dum” nok til å utfordre meg selv på det sterkeste. Jeg har som sagt begynt å jobbe på 7 eleven, og dette er vell selvpine i seg selv? Hver dag steker jeg boller, kanelsnurrer, winerbrød og mye mer.. Kjenner på lukten av nystekte bakevarer, og ja.. Går bare og drømmer om kaker. Så ja, jeg har virkelig satt meg selv i et lite dilemma. Da jeg jobbet her for 1 år siden, spiste jeg boller, pølse og slik hver dag til lunsj og middag. Det er så lettvint, og bare slenge i seg noe fort og enkelt når man er på jobb. Og kiloene raste opp, noe som kanskje ikke er så rart.. Nå som jeg skal stille i bikinifitness konkurransen sier det seg selv at det er full STOPP med slik spising. Jeg har klart første dag nå uten engang å prøve å snike til meg noen nystekte bakevarer, og har planer om å holde det slik også. Jeg tygger masse tyggis, og det får holde. Jeg SKAL klare dette!

Blir du fristet av lukten nystekte bakevarer?


Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

1 kommentar
    1. lite tips som jeg har dratt med meg etter mange år med trening. du burde ikke tygge tyggis egentlig. for det lurer kroppen å gjør at du får sug på alt som er godt. pluss at magen begynner å jobbe fordi den tror den skal få mat så du blir fortere sulten som der igjen kan gjøre at du spiser mer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg