JEG MÅ SI MEG FORNØYD

God ettermiddag kjære lesere!

Dagene mine går for tiden i jobb og trening. Etter at jeg begynte på 7 eleven, har jeg dagene fulle med jobbing. Noe som er både godt og slitsomt. Det er uvant for meg å begynne å jobbe 5-6 dager i uken igjen, men samtidig godt på mange måter. Jeg vet det kommer mer penger inn enn hva jeg rekker å bruke, og det føles godt. I går tok jeg meg ei beinøkt der muskelvekst stod på planen, Puuh, jeg må si det var ei tung økt. Svetten rant, og det merkes virkelig at solen skinte på vinduene og gjorde det 1000 ganger varmere inne i lokalet. Da jeg var ferdig etter 1 time og 20 minutter hadde jeg forbrent over 600 kaloirer, og må si meg veldig fornøyd. Det er følelsen etter ei god økt du kan leve lenge på, og det gjorde virkelig dagen min mye bedre. Utrolig hvor “lite” som skal til for at dagen skal utvikle seg til en bedre dag.

Har du trent idag?


Ida

Følg meg gjerne på instagram “idadir”



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg