UNØDVENDIG SHOPPING?

God ettermiddag kjære lesere!

I helgen var det nå 3dagers shopping varsel her i Trondheim, og selv om jeg ikke skulle shoppe noe, så endte jeg opp med 3 topper fra Cubus. Disse var selvfølgelig ikke på salg, men ganske så billig alikevel. Alle 3 for 250 kroner, så dette kan jeg jo leve med. Jeg har egentlig ikke behov for noe mer klær, så dette var kanskje litt unødvendig shopping fra min side. Men jeg trøster meg med at disse tar lite plass i klesskapet, og får derfor en bedre følelse. 

Tro om disse blir kule mot sommeren til en høy shorts på en varm sommerdag. ÅÅh, drømmer virkelig om sommer nå for tiden, og jeg håper for alt i verden at vi får en varmere sommer enn i fjor, fordi den var virkelig elendig. 

Var de ikke fine?

Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

8 kommentarer

Siste innlegg