BESØK HOS VITAL PHARMA

God ettermiddag kjære lesere!

 I forrige uke var jeg innom Vital Pharma som holder til ved thyoltårnet her i Trondheim, for et informasjonsmøte. “Vital Pharma” utvikler og produserer vitaminer, mineraler, urter, fettsyrer, Omega 3-kaplser og mye mer. Alt de utvikler er råstoffer fra naturen, noe som virkelig gjenspeiler den gode kvaliteten i produktene deres. Nå som trening og kosthold er ganske så prioritert hos meg, er det viktig for meg med produkter med god kvalitet. Derfor ble jeg utrolig glad for å bli invitert hos Vital Pharma, og få muligheten til å få mer kjennskap til deres produkter. Nå som jeg er inne i denne “Fitness” verden som mange kaller det, så er det viktig for meg å få i meg riktig type kosttilskudd, ettersom kroppen reagere ganske så annerledes på maten jeg inntar. Det er ingen hemmelighet at man får veldig hard mage av all havregryn, egg, tyggis etc.. Om dere er nysgjerrige på Vital Pharma sine produkter, så anbefaler jeg dere å ta turen innom nettsiden deres her for å se deres fulle sortiment av helsekost varer.

Alle mine lesere får 10% rabatt ved å bruke rabattkoden “IDADIR”



Følg meg gjerne på instagram “idadir”

2 kommentarer
    1. Er veldig opptatt av vitaminer, mineraler og fettsyrer selv:) Husk å ta gode antioksidanter du som trener mye. Ved trening så øker frie radikaler i kroppen… Men dette vet du nok:) spennende produkter:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg