SO BUSY – SO BUSY !

 God ettermiddag kjære lesere!

Det er tirsdag allerede, og timeplanen er fullbooket. Jeg er evig takknemlig for at jeg har min kjære treningsdagbok fra Get Inspired, slik at jeg får loggført hva jeg skal gjøre hver dag. Du finner den her. Med så mye jobb, trening og annet som står på agendaen er det viktig for meg å dokumentere dette. Akkurat nå skal jeg jobbe frem til 15.00, for så å dra å fylle på nye punktvipper, inn til byen, treffe ei venninne, dra på trening sammen, for så å hive innpå med middag, og bleke etterveksten min. Fordi NÅ trengs etterveksten virkelig å bli tatt. Fysj, så mørk jeg har blitt i hodebunnen..igjen! Tiden går så fort, og selv om jeg ikke føler håret vokser noe, så har det jo tydeligvis vokst ettersom det kommer ettervekst.

Morgendagen er like fullpakket som dagen i dag, og samme for torsdag, Så er det helg og jeg reiser jo til Sandefjord.
Ja her gjelder det virkelig å holde tunga i munnen og bare følge timeplanen jeg har satt opp.


Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg