JEG I “NY” JOBB

God ettermiddag kjære lesere!

Wow, dette jeg ikke at jeg ville skrive igjen. Men joda, jeg begynner å jobbe på 7 eleven igjen, etter 1 års pause derfra. Det er ikke til å legge skjul på at jeg har jobbet veldig mye siden jeg var 16 år, og har virkelig trengt å bare hatt 1 jobb å konsentrere meg om. Nå dermot føler jeg at jeg har mer overskudd, og satser på å jobbe en 50% stilling på 7 eleven ved Trondheim lufthavn Værnes. Jeg har som dere vet 50% fast hos Avinor Servicesenter ved flyplassen, men dette er ikke nok for meg å få lån i en bank. Ja, jeg tenker fremover.. Jeg blir 24 år snart, og har veldig lyst til å klare å ta opp et lån. Derfor hjelper denne 50% stillingen min på 7 eleven meg ganske mye. Så nå blir det mye som skjer fremover med både Avinor, 7 eleven, trening 5 dager i uken, “diett”, kjæreste, venner, familie.. Så ja, håper jeg får tid til å blogge fremover, fordi jeg elsker jo å dele hverdagen min med dere lesere. Men OM jeg har en bloggfri dag, så skjønner dere kanskje hvorfor 🙂

Har du flere jobber?


Bildene er fra februar 2013.

 Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

7 kommentarer
    1. Jeg jobbet ekstra i hjemmesykepleien, men akkurat nå er jeg Naver. Veldig tøft av deg og ha 2 jobber som tilsammen utgjør 100% 🙂

    2. De fleste jobber vel 100%? Ganske mange, i all fall 🙂
      Men skjønner det blir mye, når du i tillegg skal trene deg opp til bikinifitness ;o

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg