NEW IN FRA JEWELBOX

God kveld kjære lesere!

I går var jeg så heldig å få en pakke i posten fra Jewelbox, der dette nydelige perlesmykket i merke “SNO of Sweden” befant seg. Er det ikke flott? Jeg falt ihvertfall veldig for dette da jeg så det på nettsiden deres, men enda mer når jeg fikk sett det i virkeligheten. Halskjedet har sølv legering og er laget av hvite ferskvannsperler. Smykket finner du her.

  Det er utrolig hvor mye et fint halskjede kan gjøre med et “kjedelig “outfit, bare se hvor det piffer på hele “meg” på det nederste bildet. Som du kan se på det øverste bildet så er perlene veldig skarpe og fine, og er aboslutt et “must” smykke hos alle jenter. Smykker kan brukes om og om igjen, og de går aldri ut på dato. Ihvertfall ikke disse perlesmykkene, som er så tidløse og elegante.

Var det ikke nydelig?


Finner du her

Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

Produktet er sponset



4 kommentarer

Siste innlegg