JEG MED I NYTT BLOGGMAGAZIN

God kveld kjære lesere

I noen uker nå så har jeg vært med i planleggingsfasen sammen med blant annet Elin Kringen, som skal ha mye av æren for denne ideen. Hun hadde nemlig en ide om å starte opp en slags “bloggmagazin” , der vi skal være flere trøndere,  som skal drive nettsiden “glitz”. Direkte link finner du her. For å komme til min blogg, så trykker du her.

Dette er altså en felles bloggportal for flere trøndere, som alle i hovedsak tar utgangspunkt i skjønnhet/trening/mote.Her kan du blant annet lese bloggen til Elin Kringen, som står for mine restylane/botox behandlinger, Stine Gikling som også utfører restylane/botox behandlinger sammen med Elin.  Du kan lese om Eileen som konkurrerte i bikinifitness konkurransen i Sandefjord 2013, Lene Tessem som tattoverer øyenbrynene min,  Daniel Ursin som er stylist/frisør, Ida Jonassen som skal studere mote i London og Kine Tømmerdal som skriver om mote/fashion. Det vil også komme inn en mammablogger ved navn Nathaile.  Dette er altså en flott gjeng som alle blogger om noe alle er opptatt av.

Jeg kommer til å fortsette å bruke “idadir” bloggen min, frem til “glitz” er oppe å går 100%, for så å flytte meg over til den nettsiden.
Kommer tilbake med mer informasjon om når jeg bytter platform til “glitz”.

Ta turen innom Glitz, og se om du finner noen nye favorittbloggere.

Elin og Stine / Kine / Ida
Eileen / Daniel / Meg / Lene

Trykk på navnene for å komme direkte til deres blogg

Håper dere liker vår nye beauty blogg, og at dere også vil følge glitz.no fremover.
Det vil komme mye spennende, konkurranser og mer til.
Så følg oss her og på vår facebook side her

-Ida-
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg