ENDELIG ER DEN HER

God ettermiddag kjære lesere!

 Jaaa. en ny favoritt – helt klart! Jeg har i noen dager nå lest om den berømte “cake in a cup” som er en utmerket dessert uten sukker og hvetemel. Denne får du kjøpt på helsekost til kun 24 kroner, og passer utmerket nå som helgen kommer. Jeg klarte ikke å holde meg, så måtte prøve..begge to FØR helgen. Den ene er med “dark chocolate” smak og den andre “chocolate & caramel” smak.

Hvordan gjør man det? Jo, så lett som at man tilsetter pulveret i en kopp, og tilsetter 0,5 dl vann og setter i mikrobølgeovnen. Serveres gjerne med et glass melk til. Luksus sa du? Så aboslutt. Disse inneholder også “kun” 212 – 245 kcal, så dette kan du nyte med god samvittighet. Jeg vet ihvertfall at jeg skal hamstre inn enda en slik for helgen..Helg betyr jo kos, og da er det også viktig å finne alternativer for “godis”.

Har du smakt disse før? 

Ida
Følg meg på instagram “idadir

5 kommentarer

Siste innlegg