NYTT HAIR EXTENSIONS – STRESS?

God ettermiddag kjære lesere!

 Vet dere? Det er faktisk over 6 uker siden jeg sist hadde langt hår, det at jeg har gått med mitt orginale hår såpass lenge er et “mirakel” egentlig. Men håret mitt har virkelig hatt godt av å gå uten hair extensions, for å “ta seg igjen”. Jeg bruker tape extensions fra denne netsiden, i lengde 65cm, og farge #613. Dette koster ca 250 kroner, og har en leveringstid på 20 – 30 dager. Håret er ikke av verdens beste kvalitet, men jeg er mer enn nok fornøyd med det i forhold til prisen på det. Derfor skifter jeg heller ut håret hver 3 måned, istede for å kjøpe hår til 5000 kroner og bruke det i 1 år. Gleder meg til å style det fremover med min “mas volum” krølltang som jeg kjøpte meg rett etter jul.

Det er ingen hemmelighet at ei treninsøkt blir 100 ganger “tyngre” med hair extensions, noe jeg kjente veldig på kroppen i går. Det å ha sitt normale “korte” hår kontra 65 cm langt og tykt extensions, gjør ganske så mye med temperaturen for å si det mildt. Selv om jeg elsker å ha langt hår, så byr det også på utfordringer, nemlig: Svetten renner !! Jeg trodde jeg skulle renne bort når jeg avsluttet treningsøkten med 30 minutter cardio trening. Men, jeg kom meg gjennom det. Faktisk så økte pulsen min i gjennomsnitt fra 71% til 76%. Skyldes ekstra hår – kanskje? Håret er for tungt til å sette det i hestehale, ihvertfall for det strikke jeg hadde hjemme, så da kjørte jeg på med ei flette. For ikke å snakke om hvor mye lengre tid jeg må legge inn på å dusje, føne og style håret etter ei treningsøkt. Pfs, hvorfor utsetter jeg meg for slikt? Godt spørsmål egentlig.. Men er nok noe med å være jente og vil ha langt hår. Who knows!

Uansett, gårsdagens økt ble slik:

Conentration dumbblle curl 5kg 3x8rep
French press 5kg 3x8rep
Biceps curl 8kg 3x8rep
Nedtrekk 38kg 3x8rep
Pull ups 3x8rep
Sittende roing 49kg 3x8rep
Cardio 30 minutter, 12 stigning og 6 hastighet 

Forbrent 650 kalorier – check <3

Ida

6 kommentarer
    1. Hvordan får du til å se hvor mange kalorier du har forbrent gjennom hele treningsøkta?
      Jeg vil også deeet 🙂

    2. Trude: Jeg bruker pulsklokke, der jeg legger inn vekt og høyde. + at jeg har tatt maxpuls test, slik at en trener får hjulpet deg til å legge inn riktige verdier 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg