ELENDIG START PÅ UKEN

God kveld kjære lesere!

Du vet du får en dårlig start på uken når du ikke engang har klart å gjennomføre ukens første treningsøkt. Det er mandag, og jeg burde ha startet uken min med ei knall hard treningsøkt. Men hva skjer? Jo, jeg sette vekkerklokken på 10.00, og har planer om å dra på trening. Treningsklærne ligger klare, og jeg var fult innstilt på å dra på trening i går kveld før jeg la meg. Klokken ringer 10.00, og jeg tenker: “shit au, dropper treningen idag”, og setter på ny alarm til 12.00. Når jeg da våkner 12.00, så får jeg en sikkelig ekkel følelse, som om jeg skulle ha våknet i rett tid og kommet meg avgårde på trening. Jeg vet at dette vil prege resten av dagen min, det at jeg ikke startet uken min med ei treningsøkt føles helt feil. Men nå er det ingen way back, og jeg må bare “leve” med det ut dagen.

Heldigvis har jeg store planer om å trene hardt alle de andre dagene i uken her, da jeg har mye fri og kan legge inne dobble treningsøkter. Har allerede booket meg på to venninne treninger denne uken, så da vet jeg at det blir trening! Trening er virkelig godt for helsen, og jeg merker jeg får så utrolig mye mer livsglede av å trene. Trening gjør livet mitt bedre, tro det eller ei. <3

Har du vært flink og fått trent idag?


..skuffet over meg selv *bah*

-Ida-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg