INGEN GOD START PÅ 2014

God kveld kjære lesere!

Jeg hadde mange planer for året 2014, og blant disse planene var det å bli en bedre blogger. Nei, det var ikke et nyttårsforsett, men et ønske jeg selv hadde. Men hva har skjedd? Vi er i dag 8 i det nye året, og jeg har hatt 2 bloggfrie dager. Shame on me! Og det verste av alt er at jeg ikke har noen grunn til det engang. Eller jo, nei. Som dere kanskje vet så har jeg fått ansvaret for Kenneth sin hund, ettersom han jobber offshore, så tar jeg meg av hunden hans. Etter snart 2 uker i et nært felleskap, føler jeg på mange måter at han også tilhører meg. Navnet hans er Cosmo, 3 år og er av rasen staffbullterrier – verdens snilleste og nydeligste hund. Han ligger når jeg sier ligg, og hopper når jeg sier hopp. Helt fantastisk hund!

Når man har hund er det mye ansvar som ligger foran seg, og dette har jeg tatt på alvor. Så hver dag går vi lange turer på over 1 time, og jeg har vært så heldig å få ta med hunden på jobb. Ettersom jeg er borte 10 timer om dagen, så blir det for lenge for en hund å være alene i en 40 kvadrat leiligheten. Han ligger så pent og pyntlig på bakrommet, og gjør ingenting “utav seg”. Flybussen tar vi hver dag, og jeg er utrolig takknemlig for at jeg får ta han med på jobb.

Men ja, tilbake til overskriften. Hverdagen min går i ett med mye jobbing, trening, gåturer med Cosmo, venninnebesøk, matlaging etc. Har også fått dilla på ” Pretty Little Liars” serien..igjen! Og har endelig nådd igjen episodene til dagens episode som ble lagt ut i natt. Hadde jo et maraton med denne serien i februar i fjor, så det var mange episoder som har gått tapt siden den gang. Men nå, nå er jeg i boks!

Merker at når Kenneth er bortreist, så er det ikke like lett å ta bilder alene osv, så derfor er jeg bestemt på å bruke kamerastativet jeg kjøpte i fjor. Så nå håper jeg på flere innlegg og bilder fra hverdagen min.

 

Er han ikke nydelig?!

-Ida-

8 kommentarer

Siste innlegg