MIN NYE BESTEVENN

God lørdagsettermiddag kjære lesere

Er dere som meg at når dere finner et produkt som dere ELSKER så blir dette plutselig din bestevenn? Det har nemlig skjedd hos meg. Jeg har endelig fått tak i meg “Tangle Teezer” børsten som alle har snakket om. Så ja, velkommen etter i klubben Ida. Jeg kjøpte min her, til 179 kroner (ingen reklame), og ja..I am in love! Denne er så utrolig herlig å bruke, og den fungerer kjempe fint på extensions også. Den finnes med og “uten” lokk, men jeg valgte den med lokks lik at jeg bevarer den litt lenger. Nå trenger jeg ikke Kenneth til å børste håret mitt hver dag, så derfor har jeg en “ny” bestevenn i huset: min tangle teezer børste <3

Har du denne ?

-Ida-

5 kommentarer
    1. Jeg har den. Eneste som irriterer meg litt er at jeg rekker liksom ikke i håret, når jeg ikke har “håndtak” slik som på vanlige børster 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg