DETTE ER SÅ SYKT IRRITERENDE

God lørdagsettermiddag kjære lesere!

Alt var bare fryd og “fredelig” etter jeg kom hjem fra jobb i går ettermiddag. Vi hadde internett og alt virket bra etter “ivar” stormen herjet her i trønderlag. I går dro jeg, Kenneth og en kompis av han på kino – hobbiten 2. Dette er egentlig ingen Ida film, da jeg verken har sett NR 1 eller ringenes herre filmene , men JA den var verd nesten 3 timer i kino salen! Men ihvertfall , tilbake til overskriften. Da vi kom hjem og jeg skulle skrive et blogg innlegg visste det seg at vi ikke har INTERNETT. Pfs , så sykt irriterende da jeg fikk lønn med halv skatt i går og hadde ting å gjøre på nettbanken min! Vi har enda ikke Internett, så jeg blogger fra telefon og det er forferdelig!

Uansett , tross Internett skandalen hadde jeg ei herlig treningsøkt på over 2 timer idag. 1 og en halv time med styrke og avsluttet med 30 minutter cardio trening. Nå er det veldig lenge siden jeg hadde cardio trening , så det var virkelig på tide. Er lett å glemme denne treningen når jeg har så stort fokus på styrke og det å bli sterkere! Må prøve å få til 2 cardio i uken , så må jeg si meg fornøyd.

Forresten så er jeg så sinnsykt fornøyd med puls klokken min, den gir meg utrolig motivasjon! Idag ble over 800 kalorier forbrent , love it


Hva er dine planer for denne lørdagen?

Ida

3 kommentarer
    1. Høres irriterende ut å ikke ha internetten ja , har selv blogget fra mobilen og det er ikke noe å foretrekke.. Hvor kjøpte du klokken der og husker du prisen på den ? Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg