NEW LOOK: GO CRAZY – GO WILD (?)

God ettermiddag kjære lesere

Åååh, når jeg våknet i morges, 05.00 og kom meg inn på badet, følte jeg for å gjøre noe nytt og “spennende” med håret. Er så forbanna lei av samme hårfrisyre hver eneste dag, så idag tok jeg frem “krepptanga” mi som jeg ikke har brukt på evigheter.. ja – veldig lenge ihvertfall! Satte den på, og begynte å dele opp håret/extensions. Med engang virket det litt “too much”, men etterhvert fikk jeg dratt ut “krøllene” og da ble det mye finere. Har fått mange flotte tilbakemeldinger idag på jobb, så det var koselig å høre at jeg passet denne “hårfrisyren”. Lett at man aldri går ut av tenkeboksen, og ikke tørr å utfordre seg selv. Men med langt hår, er det så mye å jobbe med!

Hva synes du?
Kledde jeg dette?

-Ida-

11 kommentarer

Siste innlegg