HAIR EXTENSIONS, SVAR & SPM

God kveld kjære lesere!

Regner med de fleste som leser bloggen min er klar over at jeg bruker hair extensions, og har derfor fått en del spørsmål om hvilken type, farge og lengde jeg bruker. Derfor tenkte jeg å ta en liten oppsummering her inne, slik at dere får svar på ulike spm. Som dere vet er jeg avhengig av å ha på hair extensions, føler meg så tom uten. Elsker å både ha håret rett, sette det opp og sist men ikke minst krølle det. Ååh, elsker å stå på badet og ordne håret mitt med langt og fint hår.



Hvor bestiller du håret fra?

Jeg bruker hair extensions fra denne siden. Firma er fra Kina med fri frakt og nokså grei leveringstid, ca 20 – 25 dager.

Hva koster hair extensions?
Det variere fra hvilken type extensions og lengde. Jo lengre jo dyrere. Jeg betaler ca 500 – 600 kroner for 2 pakninger extensions.

Hvilken farge bruker du?
Jeg bruker fargen #613. Passer perfekt til håret mitt.

Hvilken lengde bruker du?
Jeg bestiller den lengste de har, på 62 inch – som tilsvarer 66 cm.

Hvilken type extensions bruker du?
Jeg bruker både microringer og tape, fyller på med tape bak også microringer i front.
Jeg bruker 1 pakke med tape i fargen #613, lengde 66 cm (26 inch på nettsiden deres),her  så bruker jeg 1 pakke av micoringer i samme farge og lengde, her.

Hvor ofte bytter du?
Jeg bruker å ha på hair extensions i ca 2 mnd, før jeg tar det av og evnt kaster det. Jeg vurderer hvor slitt det er, og tar vare på det som fremdeles er fint, og kaster resten.

Hvem fester hair extensions ditt?
Der har jeg vært så heldig å ha flotte Ane og kjæresten min til å hjelpe meg, uten å betale 1 eneste krone. Det lønner seg virkelig å få noen bekjente til å sette på, og evnt gjøre en tjeneste tilbake senere? En frisør skal ofte ha mye for å sette på hår .- ikke verd det.

Sliter det mye på håret ditt?
Det er ingen hemmelighet at alt av extensions sliter på håret, men jeg synes både microringer og tape er flotte alternativer som ikke sliter like mye.

Hvordan festes hair extensions?
Microringer er jo kun festet med ringer, som du knipser opp – ingen lim eller tape i håret. Genialt.
Mens tape består selvføleglig av tape og lim, MEN den type teipen som følger med er en veldig mild teip som ikke sliter så mye.

Hvordan fjerne extensions?
Ved microringer bruker jeg bare ei tang og presser motsatt retning av ringen, mens med tape extensions bruker jeg varmetang og klemmer på festene. Da er det bare å “dra” de av, med denne teipen som følger med fungerer det kjempe bra!

Hvordan er kvaliteten på håret ettersom det er så billig i forhold til mange andre extensions?
Jeg synes kvaliteten er kjempe fin de 2 første måned, men etter 2 måned med krølling hver dag + litt hjemmebleking på håret så blir det fort slitt. Men da bestiller jeg bare opp nytt. Synes det er mye bedre med nytt hår hver 2 – 3 mnd, enn å betale 5000 kroner for et hår å ha det i 1 år for at det skal være halv slitt midt ute i året.

Er du sponset?
Nei, jeg er ikke sponset og alle pengene jeg bruker på dette kommer fra min lomme.

Har du prøvd hair extensions fra denne siden før?

Ida

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg