JEG KRYSSER FINGRENE MINE..

God ettermiddag kjære lesere!

Idag er en nervepirrende dag for min del, ettersom at Kenneth har vært hjemme sine 5 “hviledager” fra offshore jobben, og kan allerede i morgen bli kalt ut på jobb i nye 14 dager. Hører han ikke noe før 15.00 idag, så skal han ikke ut før etter helga. Så her er det krysset fingre på høyt nivå! Jeg har nemlig fri i helga, og reiser til London i 4 dager neste uke, så håper jo selvfølgelig å få litt tid med kjæresten før jeg drar avgårde. Kjenner jeg kvikner til hver gang Kenneth sender sms nå, og venter bare på beskjeden “Ida, jeg må dra ut på jobb imorgen”.. Dette er den verste beskjeden jeg får, og kjenner at hjerte mitt stopper i noen sekunder hver gang jeg ser setningen begynne med “Ida…”, fordi da vet jeg ofte at det er noe trist og kjedelig som skjer. Så nå håper jeg dagen går fort, og at han IKKE får noen telefon fra arbeidsgiver.

Ønsker alle lesere en fin torsdag!

Ida

6 kommentarer

Siste innlegg