TRASIG START PÅ HELGEN

God morgen kjære lesere! 

Da jeg våknet idag 05.15 og fikk dradd det trøtte trynet mitt opp av den varme og gode senga, var det som et slag i trynet. Jeg skjønte virkelig ikke at jeg skulle stå opp bare etter 4 timer søvn! Planen min var å legge meg i rett tid i går, men det ble det jo overhode ikke noe av. Siste gangen jeg så på klokken var den 01.10, da jeg hadde min “nattasamtale” med min kjære på telefonen. Ååh, som jeg savner han! Etter å ha våknet og jeg var “klar” til å gå til busstoppet 06.00 om morgenen, ble jeg møtt av en utrolig KULDE utenfor døra. Brr, er det mulig? Rett inn i leiligheten igjen og skifte fra skjørt til bukse. Det var jo kun 1 grad ute, fy å meg så kaldt det er. Kaldere var det nesten å komme og sette seg på flybussen da det stod på vifte over meg, og jeg ikke skjønte helt hvordan å slå den av. Stiv som en pinne gikk jeg bortover på 7 eleven på flyplassen og kjøpte meg en iskaffe, før jeg hadde 15 minutter før jeg begynte på jobb. Trasig og kald start på helgen.

Flere enn jeg som synes det begynner å bli fryktelig kaldt ute?

3 kommentarer
    1. Det er faktisk helt greit temperatur her om morgenen og utover på dagen, med litt sol og varme avogtil. Men om kvelden og utover natten så er det iskaldt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg