DEN SOM ER MED PÅ LEKEN MÅ TÅLE STEKEN

God kveld kjære lesere! 

Er det ikke rart at man aldri lærer av sine feil? I går skrev jeg jo på bloggen at jeg og Ane hadde vært med på ei intensiv treningsøkt for rumpe i saltime. Etter timen følte jeg meg ikke så stiv, så jeg droppa utøyinga og tenkte “shit shit”, blir man stiv så blir man stiv. Selvfølgelig håpet jeg ikke på det, men gadd ikke bruke de ekstra minuttene på uttøying, Det er jo så gørr kjedelig!

Ihvertfall, føler virkelig på ordtaket “den som er med på leken må tåle steken”, fordi idag klarer jeg nesten ikke bøye meg i det hele tatt. Så optimistisk som jeg var satt jeg vekkerklokka på 10.30 og tenkte jeg skulle få til ei treningsøkt FØR jobb 15.00, men tror du jeg kom meg opp av senga da? Neida. Så jeg ble heller liggende å sove til 13.00, før jeg fant ut at jeg måtte dra den slitne kroppen min opp av senga og dra avgårde på jobb. Så det ble dessverre ingen trening idag, og har på følelsen av at jeg vil være like stiv i morgen – om ikke verre!

Jeg er så pingle, og synes så synd i meg selv akkurat nå. Føles ut som ei gammel dame på 80 år, bah!

Er du flink med uttøying?

Ida

11 kommentarer
    1. Haha huff daaa, men er jo godt å kjenne at man har trent da kanskje? Når jeg kunne trene selv så elsket jeg å tøye, men det har nok noe med at jeg drev med cheerleading også tenker jeg meg… God bedring i hvertfall! <3

    2. Jeg haaater å tøye! Gjør det så og si aldri, men selv om det ikke er veldig behagelig å være støl så synes jeg det er litt godt fordet, siden man virkelig kjenner at man har brukt kroppen!

    3. Kan du skrive litt om hvilke øvelser dere gjorde på den timen? Når du skrev om den timen fikk jeg lyst å dra selv. Men tørr ikke alene når jeg ikke vet hvilke øvelser det er :/

    4. Daria: Det var en slags intervall trening, der vi hadde 5 ulike øvelser. Knebøy med stang, markløft med stang, stå på ei step kasse på en fot og heise deg ned, bruke step kasse til å ha den ene foten oppå, men du strekker ut den andre som “knebøy”, også var det en øvelse der du har ei step kasse bak ryggen og senker deg opp og ned med rumpa 🙂 dårlig forklart, men utrolig effektive treningsmetoder! 😀

    5. Haha, uff! Så på TV at noen fra toppidrettsgymnaset sa at uttyingen egentlig ikke hadde noe og så, så du får trøste deg med at du mest sannsynlig ville vært like stiv, uansett 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg