FAMILIETID I BYEN

God ettermiddag kjære lesere!

Idag ville overhode ikke vekkerklokka samarbeide med meg , så planen om å våkne 08.00 ble det overhode ingenting av. Istede våknet jeg 11,00, og ble litt stresset. Føler jeg har så mye å gjøre idag , men fikk heldigvis kontroll på stresset og hev på meg treningsklærne og dro på trening. Etter 1 times økt, var det hjem og ordne seg for en lunsj sammen med pappa og broren min. Taco salat er en klar favoritt så det var ikke noe andre alternativer for min del.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg