HELG SA DU?

God ettermiddag kjære lesere

Forrige helg hadde jeg arbeisdshelg, så i praksis skal jeg egentlig ikke sitte på jobb en fredagskveld. Men pga sykdom på jobb, så fikk jeg ei ektra vakt, og dette stiller jeg selvfølgelig opp på. Trenger så mye penger jeg kan få før jeg og Monika reiser til London. Utenom min fredagskveld jobbing,så byr ikke helgen på så veldig mye. Har fri både lørdag og søndag, så tenkte å prøve å få til ei treningsøkt i morgen. Nå er det noen dager siden jeg var på trening, og jeg føler at når man betaler 530 kroner i mnd, så bør man få fart på ræva og hive seg på trening minst 3 dager i uken. Ellers så skal jeg og kjæresten på Rosenborg kamp på Søndag, da RBK spiller mot Hønefoss. Vi har fått VIP billetter gjennom jobb, så da får vi servert både middag og dessert. Forhåpentligvis har de fruktsalat til dessert,slik at jeg unngår de store fristelsene som kake og andre godsaker. Dette er FYY nå som jeg har startet med trening..

Hva er dine planer for helgen?

11 kommentarer

Siste innlegg