FOR EN HERLIG OVERRASKELSE

God kveld nydelige lesere!

Det er ikke ofte jeg tar turen innom det “lille” kjøpesenteret her på Stjørdal, men idag hadde jeg ikke tid til å dra inn til byen. MEN gjett hvilken gledelig overraskelse jeg fikk? Cubus på Stjørdal hadde 30% på alle varer, og hadde åpnet en splitter ny og fin butikk. Snakk om å være heldig da gitt?! Og JA, jeg vet jeg skal til London om 4 dager og sikkert ikke skulle ha kjøpt meg noe som helst, men fristelsene var for store. Dessverre!

Alt dette fikk jeg til KUN 1050 kroner !!


Jeg er helt forelsket i denne flotte “Army” vesten fra Cubus til 399 (opprinnelig pris). 
Den er sinnsykt FIN på, så skal helt klart legge ut et bilde av denne så snart som mulig.
Perfekt til den gule toppen, hightwaist skjorts og noen svarte sko!  

Likte du dagens innkjøp?

<3<3<3
Ida 

9 kommentarer

Siste innlegg