LANGT HÅR IGJEN – HAIR EXTENSIONS

God kveld nydelige lesere

 Som dere vet så tok jeg av hair extensions for snart 3 uker siden, og nå var det på tide å sette på seg igjen. Jeg bruker som dere vet hair extensions fra Pilus. Du finner de her. Mange spør meg hvilke type extensions jeg bruker, og det er da microringer. Dette er en genial hair extensions type som ikke sliter på håret ditt om du behandler det riktig. Det er ingen lim, tape eller noe som kan ødelegge håret ditt. Det er en ring du trer håret ditt gjennom og presse den ned. Når du skal ta det av så presser du motsatt vei og håret glir av. Tenkte kanskje å lage en videoblogg om hvordan jeg setter på og tar av , om dette er av interesse? 

Jeg bruker microringer i farge #60 og har 55/60 cm. En pakke inneholder 20 microringer, og koster nå 235 kroner. Jeg bruker ca 140 fester i håret mitt. Du finner den her
Denne type hair extensions kan du bruke opptil flere ganger, da du bare kjøper inn nye microringer.
Så det er dette jeg har gjort, brukt samme hår som forrige gang bare satt på nye ringer. 


Har klippet av de nederste 4 cm, men rakk ikke ta bilde

Som de fleste av dere vet, så er jeg ikke særlig glad i å ha håret hengende rett ned. Jeg elsker å krølle håret med extensons slik at de sklir mer inn i håret. 

Slik som dette elsker jeg å ha håret mitt:


Gammelt bilde fra 2011

Hva synes du om resultatet?

<3<3<3
Ida

Sponset innlegg 

34 kommentarer

Siste innlegg