NYTT HÅR – IGJEN!!

God kveld kjære lesere!

Som jeg skrev i forrige innlegg, så klarte jeg meg ikke særlig lenge uten extensions. Når man er vant til å ha langt hår, så blir det rart å gå uten extensions. I dag kjøpte jeg meg tape for å sette på gamle extensions jeg har fra tidligere i år. Tape extension kan brukes om og om igjen, til håret er slitt. Dette håret kjøpte jeg for 6500 kroner tidligere i år, så det er på tide jeg bruker dette. Det er “hair contrast” extensions, og 60 cm. Fikk god hjelp av min gode venninne Ane! Tusen takk!

FØR


ETTER

Elsker langt hår igjen! 

Etter håret var ferdig så ordnet vi oss kylling taco, noe som smakte utrolig herlig etter en lang dag både på jobb og shopping i byen. Når jeg er lei av vanlig taco med kjøttdeig, så synes jeg det er veldig greit med kylling istede for kjøttdeig.

Liker du kylling taco?

<3<3<3
Ida 

60 kommentarer

Siste innlegg