EFARINGER MICRO RING EXTENSIONS

Hei!

Jeg har nå hatt micro ring extensions i 1 uke, og kan ikke si annet enn jeg ELSKER det! Må innrømme jeg var litt usikker når jeg kjøpte meg det, fordi jeg var så redd for at håret ville dele seg opp og virke “strimlete”. Men det gjorde det overhodet ikke. Tenkte å legge ut litt info om håret nedenfor:

Hvilken nettside bestilte du fra?
 
http://minihouse8888.com/ – loop/micro ring hair 

Hvilken lengde har du?
Jeg valgte lengde 26 inch, som tilsvarer 66 cm.  

Hvor mange pakker har du?
Jeg har to pakker, som tilsvarer 200 fester. Hvert feste er på 0,8 gram. 

Hvor mye kostet det?
Jeg betalte ca 450 kroner for 2 pakker med micro ringer.

Hvilken farge har du?
Jeg har fargen #613

Hvor mye kostet det i frakt?
Det er gratis shipping (tar ca 21 dager, men da slipper du frakt).

Hvor mange fester har du?
Jeg bestilte 200 fester, men bruker kun 120 fester. 

Tok det lang tid å sette det på?
Frisøren min brukte 3 timer. 

Kan man sette på det selv?
Grunnen til at jeg ikke satte på meg selv, var fordi jeg ville se hvordan man gjorde det først. Men frisøren min sa at dette var kjempe lett og alle kan gjøre det selv. Bare få noen til å hjelpe deg med å sette på bak. Kjæreste, vennine eller moren din.

Hva trenger man for å sette på håret?
Man trenger en kam, spenner,  arbeidstang (for å klemme fast festene) og extensions, selfølgelig! 

Har du en video som viser hvordan å sette det på?
Ja se på denne videoen.  

Hvor lenge sitter det?
Det sitter fra 2 – 3 måneder.

Er det vanskelig å få av?
Jeg var veldig usikker på om det ville være vanskelig å få av det, men det visste seg at det var kjempe lett. Du klemmer bare motsatt vei på festene, så VIPS er de av! 

Sliter det på håret?
Det sies at dette skal slite minst av det som er på markedet av extensions. Da jeg tok ut 2 fester, så mistet jeg ikke noe hår. MEN selfølgelig alt sliter til en viss grad.

 Bilde fra bak

Bilde fra foran

 
Har du prøvd micro ring extensions?

<3<3<3
Ida 

14 kommentarer

Siste innlegg